10/18/2009

Weekend.

Šodien piedalījos seminārā "Nature Photography Weekend", kurā piedalīšos arī rīt. Samācījos visādas gudras lietas. Bet, ja nu godīgi, patiešām atklāju daudz vairāk lietas par to, kas "lācītim īsti vēderā". Ļoti labs un izglītojošs. Kā izrādījās, viens no pasniedzējiem bija Amerikas latvietis Eric Sīpols.
Tā kā vakar bija ļoti īsa darba diena, tad izmantoju izdevību un devos uz kino. Redzēju "Law Abiding Citizen", kura, manuprāt, ir vislabākā filma kādu es esmu jebkad redzējusi. Labi, ja ne tik laba, tad vismaz pēdējo piecu gadu laikā noteikti. Es nespēju vien beigt apbrīnot režisoru par tādu izdomu. Apskaužami.
Pēc tam ar savu "ģimeni" devāmies kopīgās vakariņās un pēc tām, viņi izdomāja, ka jānoskatās jaunā filma "Where The Wild Things Are". Nu ko, 2 filmas vienā dienā, neatteicos, protams. Filma bija laba. Ar ļoti dziļu saturu par draudzības patieso būtību. Manuprāt, tā īsti nav bērnu filma, piemēram, mans 7 gadus vecais bērns nesaprata visas tās gudrās atziņas. Bet visā visumā piektdiena bija ļoti laba. Pēc filmām uz pāris minūtēm atvilku elpu, sazvanījos ar Sāru un devāmies uz karaokes bāru, kurā, jā, arī es dziedāju. Robijs mani pierunāja. Un dziedājām manu mīļāko Coldplay dziesmu "Yellow". Ak, tik skaisti. Pēc tam visa publika kliedza, lai atkārtojam, jo teica, ka mēs te vienīgie mākam dziedāt :) ak, paldies par komplimentiem :):):)

Šodien pirmo reizi pa īstam biju katoļu baznīcas dievkalpojumā. Sapratu, ka laikam esmu pārāk liela neticētāja. Man tas viss likās tik mistiski un nereāli. Bet nu labi, neturpināšu savas domas par reliģiju, jo man par to saprašana maza. Vienvārdsakot, sapratu, labi, zināju, bet pārliecinājos, ka tas nav priekš manis. Bet nu gribēju paklausīties kā Stīvens dzied. Smuki, protams :)

Rīt laikam ar meitenēm pēc semināra došos uz "Helloween USA" veikalu un iegādāšos savu Helovīna kostīmu. Jo ir ieplānotas divas ballītes, vismaz. Vajag pienācīgi izskatīties :) HA! Gan jau pēc tam bildes arī būs :)

Tas īsumā par mani viss. Iet man šeit lieliski. Nespēju noticēt, ka tuvojas mans trešais mēnesis. Ilgas pēc mājām periods jau ir izslimots, tāpēc tagad tik uz priekšu! Aidā! :)

Sveicieni un apskāvieni,
Heidi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru