10/26/2009

izglītība.

Mani pārņēma pārdomas... kāda vispār nozīme ir atzīmēm, kuras mēs ikdienā saņemam skolā/universitātē?! šodien uzzināju, ka par iepriekšējo eseju, kura man, manuprāt, veicās ļoti labi, jo rakstījās kā jebkura cita eseja latviešu valodā, esmu saņēmusi A.
kaut kā dīvaini, ka nomācoties 2 gadus juridiskajā fakultātē, es vienmēr atzīmju ziņā esmu bijusi tur kaut kur pa vidu, lai gan periodiski atzīmes gāja uz augšu. un tagad es mācos ko pavisam citu, priekš dvēseles un es saņemu tikai augstākās atzīmes.
vai man tas būtu jāņem kā mēraukla, lai saprastu, ka jurisprudence nav mana joma vai arī tā ir vienkārši sakritība? lai vai kā, tas man radīja pārdomas par nākotni, tuvāku un tālāku...

vispār šeit viss pa vecam - iet lieliski, tuvojas Helovīni un tērps ir iegādāts :) aidā, dzīve iet uz priekšu. jautājums paliek - kurp es eju?!

P.S. sveicieni un apskāvieni no ASV ārēm :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru