10/12/2009

Flu vs. me

Tātad, joprojām laukā ir patīkams rudens, tomēr rudens ir un paliek rudens - tas nāk ar sekām. Un sekas ir tādas, ka visi manā mājā ir saķēruši iesnas un/vai klepu. Šodien visu dienu esmu mājās, jo Maya ir saķērusi gripu ar diezgan augstu temperatūru. Es šobrīd esmu vienīgā, kas vēl turas pie veselības. Tad nu es tā domāju, cik ilgs laiks paies kamēr arī pie manām durvīm klauvēs gripa?! Es, protams, kā jau īstam latvietim pienākas - ķiploki, karsta tēja, vilnas zeķes. Ceru, ka šie senlatviešu ieroči mani noturēs pie veselības. ļoti negribas slimot.
Savādāk visā visumā man klājas labi. Pa darba dienām mācos un strādāju, pa nedēļas nogalēm atpūšos, izklaidējos. Kā īstam jaunietim pienākas :)
Smieklīgi, vakar zvanīju Montai, kura ir bez balss un kuru bija ļoti grūti saklausīt, bet kā jau labiem draugiem pienākas, spējām komunicēt arī knapi dzirdot un saprotot viena otru :)
Vispār mani te pārņēmušas tādas pārdomas par draugiem un draudzību kā tādu... laikam tā jau ir, ka attālums parāda īstos draugus un tos, kas tikai tēlo, ka ir draugi. Tā nu es laika gaitā esmu sapratusi par pāris cilvēkiem, par kuriem man bija šaubas. Bet es neskumstu. Nemaz. Jo šeit ir lieliski cilvēki un es šeit neesmu viena :)

P.S. Sveicieni no mazliet siltākās Amerikas ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru