9/07/2009

Trakā nedēļas nogale.

ĀĀĀĀ... šī bija lieliskākā nedēļas nogale pēdējo 5 gadu laikā noteikti, iespējams, vēl ilgākā laika posmā. Sestdien devāmies uz ūdens atrakciju parku, kurā beidzot saņēmos un izmēģināju vistrakākās trubas, kas man pat prātā nekad nebūtu ienācis izmēģināt.
Svētdien bijām uz "amerikāņu kalniņu" atrakciju parku. Tagad saprotu kāpēc Amerika ir TIK slavena ar saviem atrakcijas parkiem. Tik augsti kalniņi, pa kuriem cilvēki brauc, man likās tik nereāli. Šķiet, ka kuru katru brīdi tu izkritīsi laukā no vagoniņa un vienkārši nositīsies :D
Bet tik pozitīvas emocijas un pārbīlis vienlaicīgi man sen nav bijis.
Augtākais ko izmēģināju ir kalniņš, kura augstākais punkts ir 120 m augstumā ar brīvo kritienu aptuveni 115 m. Vājprāts :) es sen nebiju tā kliegusi, kā rezultātā, šodien esmu bez balss.

Šodien Amerikā ir brīvdiena - Labor Day, tāpēc atpūšamies pēc vakardienas un cepam barbekjū, laiskojamies pie baseina un ķeram sauli :)

Nākamnedēļ trakās meitenes brauks uz Kanādu. Uff! Tas tik būs piedzīvojums :)

Have a nice week,
Hugs,
Heidi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru