9/22/2009

Gandrīz 2 mēneši.

Sometimes I feel strange.
And I won't pretend I feel happy if I don't.
I will be myself.
You like it or not ;)

Šāds ir mans moto. Bet anyway, es šeit jūtos lieliski un joprojām nespēju noticēt, ka esmu tik tālu prom no mājām. Ka mani no maniem mīļajiem šķir okeāns un 7 laika zonas. Tas ir fantastiski kā kas tāds var manīt uzskatus par visu apkārt notiekošo.
Šajā laikā esmu satikusi tik lieliskus un neatkārtojami jaukus cilvēkus un ar mani ir notikušas tik fantastiskas lietas, ka nespēju vien nopriecāties, ka man pietika drosmes uzņemties ko tādu.
Smieklīgi, kad kādam stāstu, ka man agrāk bija īsi blondi, rozā un brūni mati, tad visi kā viens ļoti vēlas redzēt bildes :) hi hi! tā nu es sāku rakāties pa sava datora vecajiem failiem un.... uzgāju blondo matu bildes no 2004 gada, kad biju Anglijā :) hi hi, nudien sasmējos. diemžēl rozā bildes man ir tikai taustāmā veidā Latvju zemē. Tad nu būs amerikāņiem jāpietiek tikai ar blondajām :D

Sveicieni,
Heidi

P.S. Kriš man atsūtīja visādus saldumus un gardumus paciņā un es vēl joprojām nespēju beigt priecāties par to :) I have the best friends in the world and I am happy for that :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru