8/04/2009

8. diena.

Ir pagājusi nedēļa kopš esmu ASV.
Un es par to esmu neizsakāmi priecīga. Domājams, ka nepaies ne pāris mēneši, kad es šo vietu tiešām saukšu par savām mājām.
Pa šīm dienām ir ļoti daudz kas noticis, kā jau Amerikā :)
1. Ceturtdien bija mana pēdējā diena NYC, tāpēc centos izbraudīt un redzēt pēc iespējas vairāk no šīs lieliskās pilsētas. Piemēram,
pati savām acīm redzēju šo skaisto lēdiju. Izrādijās, ka viņa ir daudz mazāka, nekā biju iedomājusies. Laikam tā ir, ka Amerikā visam ir jābūt lielam, tāpēc biju pārsteigta ka šī lēdija ir samērā maziņa :)
Mēs ar Jāni pieveicām Bruklinas tiltu (pārgājām tam pāri). Skats bija fantastisks un +27 grādi pulksten 22:00 bija kā lielisks bonus visam redzētajam. Tad mēs devāmies iekarot Empire State Building. Uhh, tur tiešām ir jāgaida ļoooti ilgi. Šķiet, ka mēs līdz nokļūšanai augšā gaidījām aptuveni pusotru vai divas stundas. Bet zinu, ka ir gadījumi, ka cilvēki gaida 6 un vairāk stundas.
Jā, skats... elpa aizraujas uz to skatoties. Un ir mazliet "pasaule pie manām kājām" sajūta :)
2. Mans lidojums no NYC uz manām jaunajām mājām bija ļoti mierīgs (salīdzinājumā ar Stokholma - Ņujorka). Mana ģimene ir ļoti jauka un draudzīga. Man gribētos teikt - īsta American family. Bērni ir mazliet izlutināti, tomēr ceru, ka mums izdosies rast kontaktu un izprast vienam otru.
3. Sestdien biju uz beisbola spēli. Uhh... Maija man izstāstīja visus noteikumus, bet tā kā tur bija pārāk daudz jaunu vārdu, tad mēģināju saprast vienkārši skatoties un iedziļinoties spēlē. Beisbols šeit ir ļoti svarīgs sporta veids. Tribīnes bija pārpildītas un, protams, visi ēd hotdogus, popkornu vai zemesriekstus.
4. Svētdien bija ģimenes tēva tēvam dzimšanas diena. Un sabrauca visa Roberta ģimene. Un skatoties kā ģimene svin kopīgus svētkus, runā par savai ģimenei svarīgām lietām, es sajutos mazliet skumji. Atcerējos kā es pirms nedēļas sēdēju kopā ar savu mīļo ģimeni. Protams, man tas viss ļoti pietrūkst, tomēr es zinu, ka esmu šeit, lai iemācītos un saprastu, ka arī man tas viss kādreiz būs :)
5. Šodien ar Šelliju devāmies uz sporta un atpūtas centru, kurā man tika iegādāts abonements baseinam un sporta zālei nākamajiem 12 mēnešiem. Tā kā tas nav pārāk tālu no mājām, domājams, ka es turp došos pēc iespējas biežāk :)
6. Cilvēki šeit ir tik draudzīgi un jauki. Ak, es mīlu Ameriku :)

Ak jā, šodien es nosauļojos pie baseina ne pa jokam, bet tiem, kas uztraucas, es lietoju visus ārsta izrakstītos smērējamos līdzekļus, tāpēc esmu apbrūninājusies nevis apcepusies :)

Bučas maniem mīļajiem!!!
Un sveicieni no Amerikas :):):)

1 komentārs:

  1. Nu taads RELAX TAKE IT EASY!!!! :*
    Super!!!Un visu to, ko redzeeji, es veeljoprojaam nespeeju iedomaaties kaa iisteniibu un patiesiibu, Sovakar nokachaashu kaadu amerikaanju muuviju, lai redzeetu to, ko redzeeji Tu :)) :*
    Madara(LU JF :D)

    AtbildētDzēst