8/21/2009

25. diena.

PIRMO REIZI DZĪVĒ diena!
Vai zini kas tas ir? Tornado jeb virpuļviesuļvētra, kas šodien (bilde gan nav mana) brāzās pāri mūsu mājiņai. Viss sākās ar viesuļvētru, kas pārauga tornado. Uff! Tika izziņota trauksme un mēs visi devāmies pagrabā. Uz kādām 3 stundām. Nu neko, spēlējās spēli "Scrubles", dambreti un šahu. Tagad ārā izskatās diezgan jauki - spīd saule un ir ļoti silti, tomēr pirms brīža tiešām likās, ka aizraus māju pa gaisu. Šellija teica, ka man ir paveicies piedzīvot ko tādu, jo tornado šeit ir diezgan reta parādība :)
Tā kā ar mani viss ir kārtībā, bet godīgi, izbīlis bija ne pa jokam. Sapratu, ka tiešām esmu pavisam citā kontinentā un tādas lietas nenotiek tikai filmās vai seriālos.

Bet nu par pavadīto dienu - šodien biju savā jaunajā skolā/koledžā. Izskatās kā pils, ja nemaldos 19. gadsimta celtne. Ļoti skaista. Mācības sākas nākamo pirmdien un es esmu tik ļoti sapriecājusies par to visu :) Jupī!

Ar nepacietību gaidu sestdienu, kad iešu uz pool party :)

Sveicieni,
Heidi

P.S. man kaimiņos dzīvo retro mašīnu kolekcionārs. Uf! Vakar ieraudzīju veco 70. gadu Kadiljaku, šodien 70. gadu Jaguāru. Kas būs rīt? Lūdzu paturiet zem manis spaini, lai nenoslienāju gultu un pārējās mēbelas šajā mājā :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru