8/14/2009

18. diena.

Shopping and blueberry muffin day.
Visiem tiem, kas uztraucās - esmu vesela. Labi, ka no mājām biju paņēmusi līdzi liepziedu tēju (paldies manai mīļajai omītei, kura iedeva līdzi) plus vietējās izcelsmes medus vienā dienā mani atkal dabūja uz pekām :)
tāpēc pēc darba devos šoppingā :) jupī! un jā, šajā valstī veikalos var iztērēt tik neiedomājami daudz naudas.... iztērēju 80 dolārus (aptuveni 40 latus) un iegādājos ļoti noderīgas lietas, kā arī šo to priekš sirds :) tātad, nopirku sev fēnu (jā, jau gandrīz trīs nedēļas dzīvoju ar dabīgi izžuvušiem matiem, iespējams tāpēc arī saslimu), iekarināmu plauktu skapī, lai ir kur salikt drēbes un apavus. Un, protams, kleitu, jaunus auskarus un ķēdīti. Nākamnedēļ man ir jāiet uz ballīti (mana pirmā ballīte ASV, ja neviens cits nepasteigsies priekšā ar citu) un tad noteikti uzvilkšu un nofotogrāfēšos, lai varu atrādīties kā izskatās laimīgā latviete Amerikā :)
Un jā, muffini (tildē tulkojums ir smalkmaizīte, bet nav tā smalkmaizīte) šeit ir TIK garšīgi, kā nekā šī ir muffinu dzimtene. Jumī!
Pēc ļoti ilgiem laikiem nomainīju mūziku savā dienasgrāmatā. Jau pēdējo nedēļu vienīgais ko klausos ir Coldplay, tāpēc man gribējās, lai arī šeit viņi skan :)
Un jā, šodien es saņēmu savu PIRMO vēstuli dzīvojot ASV no Social Security Office, man ir savs SS #! Jē jē jē :)

Šajā nedēļas nogalē dodos kempingā ar savu fantastisko ģimeni, tāpēc līdz svētdienas vakaram (Latvijā līdz pirmdienas rītam) nebūšu sadabūnama rokā. Tāpēc neuztraucieties, esmu izbraukusi ārpus savas mājeles :)

Bučas maniem mīļajiem,
un JĀ, es ESMU laimīga, dzīvojot šeit :)

Heidi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru