8/13/2009

17. diena.

Diemžēl nekā iepriecinoša, pateicoties kondicionieriem, esmu saaukstējusies. Smieklīgi bija mērīt temperatūru, jo uzrādīja 99.5 grādus pēc Fārenheita. Skatos un domāju, ko man ar tiem cipariem tagad? :D Paskatījos tabulā, kuru mums izsniedz Ņujorkā medicīniskās apmācības laikā, izrādās, ka man ir 37.5 grādi pēc mūsu vecā labā Celsija :)
Tad nu guļu gultā, dzeru siltu pienu ar medu, kas, lieki piebilst, amerikāņiem šķiet kaut kas nereāli dīvains. Bija jau doma ņemt arī sīpolu ar medu palīgos, bet sapratu, ka šie to laikam nesaprastu :)
Tāpēc nekādas superziņas no manas puses nebūs, jo man ir jāguļ un jāveseļojas :)

P.S. vakar iegādājos saldējumu (ne man, bet priekš bērniem) tajā saldējumu mašīnītē. Nu tiešām kā kinō :D

Peace,
Heidi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru