8/08/2009

12. diena.

Šodien biju Social Security Office un jau pēc divām nedēļām man būs SS# un tad tik atliek dabūt tiesības un būšu tikpat pilntiesīgs kā visi pārējie šeit dzīvojošie (bez pilsonības) :) šodien savā īpašumā ieguvu arī Public Library kartiņu un esmu savākusies jau 3 grāmatas no turienes. Lasīšanas laiks ir ilgāks kā Latvijā - 3 nedēļas, bet arī sodi ir krietni lielāki. Bet nu ceru, ka es tik tālu nenonākšu.
Šodien saviem bērniem lasīju vakara pasaciņu un viens no bērniem mani samīļoja. Prieks, ka pamazām sāku iekarot šo mazo cilvēciņu uzticību :) Tajā brīdī mani pārņēma tā sajūta - jā, es esmu savā īstajā vietā un laikā. Un prieks, ka visi apstākļi bija man labvēlīgi, lai es varētu atrasties tur, kur esmu. Protams, man ir žēl, ka mani mīļie un tuvie cilvēki ir tik tālu prom, bet es zinu, ka viss kas notiek, notiek uz labu.

Sveicieni,
Heidi

P.S. uzgāju ļoti skaistas melodijas apvītu mājaslapu - http://girts-music.blogspot.com/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru