8/07/2009

11. diena.

Mierīguma iemiesojums.
Tā grāmata, par kuru vakar stāstīju ir izlasīta. Visas gandrīz 200 lpp aizgāja kā nemetās. Dīvaini, ka spēju tik brīvi lasīt angļu valodā. Bet tas, protams, ir ļoti ļoti pozitīvi :)
Mans šīs dienas prieks bija tas, ka taisot vakariņas, izdzirdēju tādu ļoti saldu melodiju, nu tādu, kā tajās leijerkastēs. Un, jā, patiešām, pa mūsu ielu brauca saldējuma mašīna, kas vilināja bērnus ar savu saldo skaņu un paskatu :) ak, kā es sasmējos :D
Un mans vakarnakts prieks ir tāds, ka es pirmo reizi dzīvē redzēju TIK spožu pilnmēnesi - izskatījās gluži kā saule. Nofotogrāfēju un pievilku tuvplānā... skats dievīgs :)
Rīt priekšā gara diena - visādi dokumenti jākārto un "jāapciemo" visi iespējamie dienesti un jāatzīmējas, ka esmu te ieradusies.
Kā man pirmdien fitnesa centra dāmīte teica: "Welcome in USA. Hope you will have great time in here." Nu, kā gan šeit var nepatikt :)
Un tie ir mani mīļie kaķuki - Boomer & Fantasy :)

Hugs,
Heidi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru