8/06/2009

10. diena.

Patstāvības diena.
Šodien ar bērniem devāmies uz Fitnesa centru, kurā, kamēr bērni plunčājās pa ūdeni (ok, plunčājos es, viņi ir reāli peldēšanas un niršanas čempioni), es atkal sauļojos un ar katru reizi kļūstu arvien brūnāka. Un jā, es lietoju cepuri, kuru aizņēmos no Šellijas, tā kā viss ir kārtībā un par veselību arī tiek padomāts.
Vakarpusē devos uz grāmatu veikalu, kuru atradu bez apmaldīšanās (Jupī!) un iegādājos sen kārotu grāmatu un vēl vienu grāmatu, kuru sāku lasīt - Hill Harper "Letters to a young brother". Ārprāts, tā grāmata ir kas vienreizējs. Tur ir tik daudz labu un fantastisku atziņu, ka es no šīs grāmatas esmu atrāvusies tikai uz dažām minūtēm, lai pastāstītu par savām ikdienas gaitām.
Mazliet kas negatīvāks - šodien sapratu, cik ļoti man nepatīk, ka viņi VISOS dzērienos klāt lieto ledu. Lots and lots of ice. Šodien pat kādus pāris zobus apsaldēju. Bet nu laikam ir lietas, pie kurām man ir jāpierod. Kā arī pie tā, ka mana amerikāņu ģimene katru otro dienu uz mājām pasūta junk food (picas, burgerus, tortillas utt.). Uff... man jau vēders griežas riņķī no visas šīs pārtikas, bet.... visā visumā ir labi :) nē, vairāk kā labi - ir LIELISKI :)

Hugs and kisses from USA,
Heidi

1 komentārs:

  1. Tikai nepazaudē sevi!
    Tev nav jādara tas, ko viņi dara un nav jāēd vai jādzer tas, ko viņi dzer.

    Aira

    AtbildētDzēst