7/28/2009

New York! Yeah baby :)














Pēc pirmajām stundām man jau ir tik daudz iespaidu. Bet galvenā doma par Ņujorku ir: this is my favourite place in the world. Tās sajūtas izstāstīt vienkārši nav iespējams. Kaut vai sākot ar to, ka pilsēta smaržo un smird vienlaicīgi un tomēr tajā ir kas romantisks. Nezinu, iespējams pārāk daudz esmu saskatījusies "Sex and the City", bet sajūtas ir tik sirreālas. It kā man būtu dota tā retā iespēja iekāpt filmā un pagozēties prožektoru gaismā.
Otrkārt, es absolūti saprotu kāpēc Amerika tiek dēvēta par "Amerikan dream" - tā atmosfēra. Kaut vai, kad gāza lietus, cilvēki vienkārši par to pasmejas. Es Latvijā uz to vienmēr skatījos skeptiski, jo paliek slapjas drēbes utt., bet šeit... cilvēki prot pasmieties. Un arī, kad es tomēr nospļāvos un gāju pa lietu, apkārtējie cilvēki, kas durvju ailēs stāvēja ar mani sasmaidījās un apvaicājās vai lietū neesot tik auksti.
Zinu, zinu tas viss ir tik vienkārši, bet komplektāžā ar NYC, mana laime ir pilnīga!

Because... Yeah, I have some problems but... I am in NEW YORK!!! :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru