7/30/2009

3. diena.


Pirmkārt, es izdarīju to, ko biju solījusi - es ēdu suši Ņujorkā :) tie bija vienkārši perfekti un maksāja tikai nepilnus 4 latus par 16 gabaliņiem. Jumī! Rītvakar noteikti atkal turp došos. Jā, es noteikti kādreiz aizbraukšu uz Japānu un ēdīšu TIKAI suši, jo tā ir THE BEST thing in the world (no ēdieniem, protams) :)
Otrkārt, man, protams, kā īstam tūristam ir I (heart) NY t-krekliņš. Reāli, katram otrajam tūristam tāds ir, jo tie šeit maksā zem viena lata.
Treškārt, jā, šeit viss ir vismaz uz pusi lētāks kā Latvijā. Kaut vai apavi - jaunākās sezonas augstpapēžu kurpes (ļoooti skaistas) maksā aptuveni 10 - 15 dolārus (~ 5 - 7 lati).
Ceturtkārt, šodien es iegāju Victoria's Secret veikalā un.... apakšveļa ir tik tik tik skaista.
Vienkārši žēl nepirkt :)
Piektkārt, es vienkārši esmu ŅUJORKĀ!!!


Bildē, es un Sofija no Vācijas vakariņojam kopā suši restorānā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru