7/29/2009

2. diena.

Protams, iespaidi ir krietni vairāk. Kaut vai dienas noslēgums - braucu ar NYC metro. Tas tiešām ir tāpat kā filmās - ticiet man! Un, viena lieta, kas man tā ne īpaši, dzīvojot pašā manhetenā uz 8. avēnijas, ir iespējams dzirdēt VISAS iespējamās skaņas - policijas štābs ir vien kvartāla attālumā un ugunsdzēsēji ir 2 kvartālus no manis. Tāpēc visu nakti ir skaļš. Bet, kad naktī pamodos, atcerējos, ka esmu taču Ņujorkā un apsolīju sev, ka es ne par ko neļaunošos, jo šī taču ir mana sapņu pilsēta. Un mans sapnis ir piepildījies :)
Rīt plānoju, ja būs labs laiks (šeit visu laiku ir 32 grādi un ļoti tveicīgs), tad braukšu augšā uz 82. stāvu Empire State Building. Ja kāds vēl nezināja, man ir PANISKAS bailes no augstuma, bet iespējams šī ir īstā pilsēta un valsts, kur man ir iespēja pārvarēt savas lielākās bailes.
Dīvaini, ka visu dienu runāju tikai angļu valodā, paņēmu jaunāko GEO žurnālu, lai palasītu un pirmajā brīdī latviešu valodas burti likās nesakarīgi un domās mēģināju tos izlasīt angliski. Laikam saprotu visus tos cilvēkus, kuri pēc ilga laika, kad atgriežas Latvijā, nespēj kontaktēties latviski bez akcenta.
Vēl viena lieliska lieta ir tā, ka esmu iepazinusies ar jaukiem cilvēkiem - Sofija no Vācijas, Liāna un Andrea no Brazījas, Džūlija no Austrijas, Paudolo no Francijas. Super, cilvēki te ir tik jauki :)

I am so happy to being in here - in the center of universe :)

1 komentārs: