5/30/2009

Ļōti daudz pārdomu.

Vakar, dodoties uz mājām pēc darba, neveikli, bet nokavēju autobusu. Nākamais bija tikai pēc 30 minūtēm un tā kā biju ļoti piekususi ar lielu iepirkuma maisu, tad paliku savā "mīļākajā" autobusa pieturā. Centrāltirgus pietura, kurā uzturās pārsvarā dzērāji, narkomāni, bomži un pārējo slāņu cilvēki.
Un tā nu es tur sēžot, sāku domāt par tādu lietu kā kastu sistēma. Iespējams, mēs varam domāt, ka šī sistēma pastāv tikai Indijā, tomēr nē. Tā pastāv jebkurā sabiedrībā un diemžēl šajos laikos zemākajo slāņos nonāk arvien vairāk cilvēku.
Un tomēr, domāt par tiem alkoholiķiem, kam jau stipri pāri 50, lai gan dzērājiem vecumu grūti noteikt, jo sejas no dzeršanas ir sapampušas nenosakāmā paskatā un vecumā. Kā īsti ir ar šiem cilvēkiem? Vai viņi vienmēr ir bijuši šajā vidē? Iespējams, ka kādam kādreiz bijis labs un stabils darbs, mīļotais cilvēks pie sāniem, bet tad kaut kas tik krasi mainījies šo cilvēku dzīvēs, ka roka paslīdējusi un cilvēks ķēries pie pudeles. Vēl ir iespēja, ka šī cilvēka ģimene ir alkoholiķi un cilvēks neko citu kā alkoholu un attiecības, kuras tiek noskaidrotas ar alkohola palīdzību, nav redzējis.
Un man patiesi sāp sirds par šādiem cilvēkiem. Protams, sēžot pieturā un vērojot sejas un klausoties sarunas starp šiem cilvēkiem, man bija neomulīgi, bet tomēr man ir tik ļoti žēl šo cilvēku.
Un tad es šo visu sasaistīju ar saviem cilvēkiem jeb līdzcilvēkiem. Es pazīstu vairākus vīriešus, kuri ir jauki, veiksmīgi, iespējams, pat bagāti, izskatīgi. Ārēji varētu likties, ka šiem cilvēkiem ir viss, ko viņi kāro. Un tomēr, esot kopā ar šādiem cilvēkiem, kad saproti, ka tas viss ir tikai ārējais veidojums, jo cilvēks savādāk neprot tērēt savu naudu kā tikai dzerot vai nedod dies', lietojot narkotikas.
Tad lai cik šis cilvēks būtu bagāts vai izskatīgs, es ar šādu cilvēku tomēr nevaru būt kopā. Jo, kad cilvēks ir dzēris, sarunas ir tik seklas. Un es laikam esmu tas sievietes tips, kam nepatīk seklas sarunas un bagāti/izskatīgi vīrieši.

Kā tieca mana omīte: kāda jēga no āriņas, ja nav iekšiņas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru