4/16/2009

Ekstrēmi.

Miljono reizi pārliecinājos, ka man izdodas pārsteigt cilvēkus :D
Tātad, braucu uz benzīntanku piepumpēt ritenim, kurš bija visu ziemu dzīvoklī noputējis. Braucu kādas minūtes 15 un pēkšņi jūtu tādu kā bezspēku. Bet nevis tādu, kad piekūst kājas un vajag mazliet atpūsties, bet tādu, ka nāk ģībiens virsū. Nokāpju no riteņa. Sajūtas nemainās. Un tad... SKAT! Man visa labā roka vienās asinīs. Izrādās, ka man ne no kā pēkšņi pa diviem pirkstiem sākušas tecēt asinis. No kā - nav ne jausmas. Devos uz Statoil benzīntanku, kur piegāju pie pārdevēja vārdā Juris un vaicāju, vai es varētu izmantot viņu aptieciņu. Viņš uzstājīgi vaicāja: kāpēc gan jums tā ir nepieciešama. Un tad es parādīju roku, no kuras mazliet pilēja asinslāses. Brr...! Zini, gluži kā tajās šausmu filmās. Paskaidrojumi vairs nebija nepieciešami. Dabūju i ūdeņradi, i marles saiti.
Viss kārtībā. Roka gan izskatās mazliet krimināla, bet... laiks dziedē visas brūces, vai ne? :)
Tikai... jautājums paliek neatbildēts... no kā man sāka asiņot roka??? 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru