1/24/2009

Kategorijas.

Zinu, zinu, mēs katrs esam īpašs un mūs nevienā "kastē" vai rāmī ielikt nevar.
Ok, tomēr vairākas dienas klīstot pa Rīgas ielām apjautu, ka tomēr ir ļoti daudz kategorijas, par kurām brīnos. Bet es brīnos un nesaprotu šos cilvēkus, nevis apbrīnoju. Nekādā gadījumā!
Tātad, pirmā kategorija - KRUTIE! Tie ir cilvēki, kuriem liekas, ka uz viņiem ētikas normas un citi likumi (nav svarīgi, rakstītiti vai nerakstīti) nav domāti viņiem. Sākot jau ar vecāku cilvēku nepalaišanu apsēsties sabiedriskajā transportā un beidzot ar braukšanu kā totālam idiotam, jo "noteikumi ir domāti stulbajiem un tiem, kam pie auto piestiprināts M burts".
Otrā kategorija - LĒTĀS! Kopš pasaules ekonomiku ir skāris mums visiem nīstais vārds - "krīze", esmu pamanījusi arvien vairāk izaicinošas meitenes. Viņas ģērbjas, uzvedas un kontaktējas izaicinoši. Kāda mana paziņa agrāk bija ļoti kopta, ļoti rūpīga un kārtīga. Tomēr, pēc sarunas ar viņu, atklājās, ka viņa ir kļuvusi par izaicinošu (man pat gribētos teikt - pārāk izaicinošu) meiteni tikai tāpēc, lai "nocopētu" tos naudīgos džekus. Tātad, sorry, LĒTĀS - ja jums šķiet, ka "laimes vai panākumu atslēga" slēpjas bagātā un naudīgā vīrietī, tad... Oh Jesus, jūs esiet TIK seklas, ka man, piedodiet, vemt gribas!
Trešā kategorija - IZDZĪVOTĀJI! Pēc ilgākas analīzes sapratu, ka es, zināmā mērā, ietilpstu šajā kategorijā. Kāpēc? Tāpēc, ka man apkārtējie cilvēki arvien biežāk un biežāk saka - bāc, Heidij, Tev ir tik daudz darba - Tu skrien pa vāveres riteni, Tev ir grūti. Un tomēr, Tu visu paspēj, paspēj piepildīt sapņus. Un galu galā... lai nu ar ko, bet zinu, ka ar Tevi vienmēr viss būs lieliski.
Tātad, sanāk, ka esmu izdzīvotāja. Lai gan drīzāk man gribētos sevi par stratēģi nosaukt. Lai gan stratēģisms un izdzīvošanas māka iet roku rokā.
Un nemāciet mani dzīvot! Es pati esmu liela, beidzot esmu izaugusi!
Un nekad nespiediet mani iekāpt kādā rāmī - ja nu vienīgi es pati sev īslaicīgi uzlikšu rāmi. Bet to es darīšu pati!

Atvainojiet - KRUTIE un LĒTĀS! Dzīve ir tāda. Nekad neesmu bijus tāda, kas smērēsies citiem sazin kādās vietās tikai tāpēc, lai es iegūtu atbalstu! Es nekad nebūšu tāda, kādas ir citas!

Jo es esmu ĪPAŠA!

Ar cieņu,
Heidija

1 komentārs:

  1. Šajā blogā pēdējā laikā ir maz autores interesanto un reizē saistošo ierakstu :)

    AtbildētDzēst